torsdag 2 februari 2017

Februari

Tänk att nu är det redan februari. Dagarna blir längre och längre. Och ljusare kommer det att bli.
Efter en lång och stressig dag på jobbet är det så skönt att komma hem. På jobbet har vi fått lämna in semesterönskemål för sommaren. Och får jag som jag önskar så är det bara 4 månader kvar till semestern. Det är inte så långt och så en härlig vår däremellan. Det går snart.Ska försöka komma iväg på ett träningspass ikväl. Mitt mål är att träna på gymmet 2 gånger i veckan och ut och springa 1-2 gånger i veckan. Och lyckas jag inte alltid med det så är ju en gång bättre än ingen så måste man tänka. Sen så cyklar jag varje dag till jobbet och dagliga promenerar med hunden och det är ju bra vardagsmotion.
Här kommer lite bilder från mitt kök på kvällskvisten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar